یادداشت طیبه محمد به مناسبت رونمایی از پوستر گروه سفیران صلح و دوستی

چندی پیش از پوستر گروه سفیران صلح و دوستی در فضای مجازی رونمایی شد . به همین مناسبت طیبه محمد بنیانگذار سفیران صلح و دوستی یادداشتی را در اینباره منتشر کرد که در ادامه می خوانیم .

 

خوش آن خط عشقى که عاشقى سرمشق آن باشد.
بیش از یک دهه از تشکیل گروه سفیران صلح و دوستى مى گذرد. گروهى که کارى بزرگ را شروع نمودند و براى بسیارى از هم سن و سالان خود، الگو شدند.
کودکانى چند زبانه که راویان داستانهاى کهن و معاصر ایران عزیزمان بودند. آنان راهى را پیمودند و هموار نمودند براى همسالان خود.
آنان با شاهنامه مروج صلح شدند. هر کجا رفتند دوستى را رواج دادند. و چه با شکوه است کودکى که از شاهنامه مى خواند.
زمانى بیژن و منیژه را جان بخشیدند ى و زمانى داستان سیاوش و سودابه را حکایت کردند. زال و رودابه را به سنگ محک عشق، سنجیدند و صلح را همچون سیندخت شاهنامه عزیز دانستند.
اکنون در دهمین سالگرد فعالیت گروه بین المللى سفیران صلح و دوستى، تعریفى جدید داریم از فعالیتهایمان. همچنان دوستدار کودکانیم و در دهه ى جدید فعالیتمان، تشکیل گروه هاى آستانى و دیگر کشورها را مایه ى مباهات مى دانیم. دست همکارى همه ى فعالان عرصه ى ادبیات و هنر کودک را به گرمى مى فشاریم و امید داریم روزى همه ى کودکان ایران عزیزمان مروجین صلح و دوستى باشند. پوستر جدید گروه، دوار کهکشان بیکران است که ادیبان و هنرمندان ستارگان پر فروغ کائنات آنند.

توسعه: وبتات

کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت سفیران صلح و دوستی محفوظ می باشد